راهنمای خرید کمد چوبی در تبریز { شناخت مدل ها و سبک ها }

ساخت کمد دیواری تبریز

اهل شهر تبریز هستید و قصد خرید یک کمد چوبی مناسب را دارید؟ در میان انواع مدل ها و سبک ها سردرگم شده اید؟ نگران نباشید. در این مقاله راهنمای خرید کمد چوبی در تبریز را برای شما ارائه خواهیم کرد تا با خیال راحت انتخاب کنید.

نکاتی که باید در هنگام خرید کمد چوبی در تبریز بدانید :

کمد چوبی چیست؟

خرید کمد لباس ارزان در تبریز

کمد های لباس چوبی اکثرا توصیه میشود که از ام دی اف باشند زیرا ام دی اف نسبت به ملامینه از تراکم و مقاومت بیشتری برخوردار است و بهترین متریال برای ساخت کمد لباس است. این موضوع در کیفیت و استفاده طولانی مدت بسیار مهم است.

اکثریت خانه ها کمد دیواری دارند اما باز هم به فضای بیشتری احتیاج دارند. البته که راحت ترین راه حل استفاده از کمد لباس چوبی آماده است زیرا قابلیت حمل و جابه جایی دارند.همچنین با یکبار هزینه کردن میتوان تا سالهای سال دیگر هزینه اضافه نداشت. این گزینه می تواند گزینه مناسبی برای خرید کمد چوبی در تبریز باشد.

چند نکته مهم در استفاده از کمد لباس

تولیدی کمد لباس در تبریز

مهمترین نکته در استفاده از کمد لباس چوبی مقدار فضایست که اشغال میکند. لازم است که بدانیم در کمد لباس چوبی درب دار باز شدن درب نیاز به فضا دارد و مهم است. به خاطر فضای کم خانه های امروزی و اتاق خواب های کوچک میتوانید از کمد های ریلی استفاده کنید.

درب های کمد لباس چوبی هر کدام با استفاده از سه لولای آرام بند تجهیز میشوند که به جز استحکام مناسب باعث بازو بسته شدن آسان و ایمن درب ها هم میشود. بیشتر خانواده ها و دفاتر اداری برای خرید کمد چوبی در تبریز سراغ این محصول آمده اند.

شناختن انواع و اقسام کمد لباس

کمد های لباس را میتوانیم به چند دسته تقسیم کنیم مثل:

جنس بدنه، طراحی، تعداد درب و غیره دسته بندی کرد.

که البته ما در اینجا میخواهیم به شما بگوییم که چند نوع کمد لباس داریم و نحوه بسته شدن درب هر کدام با بقیه متفاوت است…..

کمد های ریلی:

ساخت کمد ریلی ارزان در تبریز

این گروه از کمد ها اکثرا مناسب افرادی هستند که از فضای مناسب برای باز و بسته شدن درب کمدهایشان در داخل اتاق و یا حتی در جاهای دیگری از خانه شان برخوردار نیستند، کمد های ریلی از انواع و اقسام متریال های صنعتی ساخته میشوند و نصب و پیاده سازی آنها برای افرادی که میخواهند کمدها در خانه و محل کارشان ثابت شود، باید توسط یک نصاب حرفه ای صورت پذیرد.

کمد های لولایی:

کمد دیواری سفید براق در تبریز

 کمد های لولایی در اصل همان کمد های قدیمی خانه پدری مان هستند که امروزه با پیشرفت علم و صنعت کاملا ساختار آنها فرق کرده است و در مدل های بسیار متنوع طراحی و تولید میشوند. برای ساخت این نوع کمد ها هم سازندگان از متریال های متنوع با رنگ های خاص استفاده میکنند. البته لازم است بدانید که اگر میخواهید استفاده طولانی مدت داشته باشید بهتر است در آرام باز و بسته کردن درب ها و به موقع روغن زدن لولاهای آنها دقت کنید. این نوع کمد دیواری در تبریز طرفداران زیادی دارد.

کمد های زیپی:

تولیدی کمد لباس در تبریز

این نوع از کمد ها اکثرا دارای جنس پارچه ای و یا برزنتی هستند و بیشتر برای افرادی مناسب هستند که دارای خانه ثابت نیستند و مستاجر هستند. مقاومت و پایداری این کمد ها در مقایسه با دو نوع که ذکر کردیم کاملا کمتر است اما لازم است بدانید که به دلیل ساختار نه چندان سنگین آنها از وزن کمتری برخوردارند و میتوانید در هر گوشه ای از خانه استفاده کنید. به این دسته از کمد ها، کمد های مسافرتی نیز میگویند.

افرادی که در خانه جای کمی دارند و قصد خرید کمد چوبی در تبریز را دارند باید به این نکته توجه کنند که این محصول جای به نسبت بیشتری را اشغال خواهد کرد.