با نمونه میزهای تلویزیون تولید شده در تبریز آشنا شوید ! { نکاتی که احتمالا نمیدانید }

مراکز فروش میز تلویزیون در تبریز

میز تلویزیون مدرن

قیمت میز تلویزیون دیواری مدرن در تبریز

لازم است بدانید سبک دکوراسیون مدرن به سوی سادگی و مینیمالیست میرود؛ میز تلویزیون هایی که جزو این سبک هستند میز های چوبی ساده ای هستند که اکثرا مستطیل شکل اند و هم به صورت دیواری هم ایستاده تولید میشوند. این میزها دارای طبقه و کشو های کوچکی نیز برای گذاشتن وسایل صوتی، تصویری هستند. این میزها از پرطرفداران میز تلویزیون تبریز در بین قشر جوان هستند.

میز تلویزیون کلاسیک

تولید کننده میز تلویزیون کلاسک در تبریز

میز تلویزیون های سبک کلاسیک از جنس چوب ساخته شده و دارای منبت کاری و طراحی خاص است و مناسب این سبک ها است. این دسته از میز تلویزیون کلاسیک تبریز معمولا در رنگ های سفید و کرم با رگه های طلایی طراحی میشوند.

میز تلویزیون دیواری

تولید کننده میز تلویزیون دیواری ترکیه

گاهی اوقات خریداران ترجیح میدهند که تلویزیون خود را به دیوار متصل کنند به همین دلیل تولید کنندگان برا اساس تقاضای مشتریان خود دست به تولید میز تلویزیون های دیواری زده اند، این میز ها با فاصله از تلویزیون به صورت معلق به دیوار متصل میشوند و متعلقات تلویزیون را نگه میدارند. در قدیم این نوع میز تلویزیون تبریز بسیار پر کاربرد بود و در حال حاضر هم مجددا روی بورس آمده است.

میز تلویزیون های ام دی اف

ساخت میز تلویزیون ام دی اف در تبریز

در چند سال گذشته میز تلویزیون چوبی تبریز بسیار مورد استقبال مشتریان بوده. یکی از دلایل این موضوع تنوع در رنگ و طرح میز های چوبی نسبت به میز های شیشه ای و فلزی است. البته که میان میز های چوبی نیز میز های که از جنس ام دی اف هستند پر طرفدارتر و پرفروش تر است چرا که این میز ها به نسبت قیمت از کیفیت و مقاومت بسیار زیادی برخوردار است.

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون دیوار تبریز

میز های تلویزیون چوبی در بین بقیه متریال ها طرفدار بیشتری دارند. یکی از دلایل مهم آن این است که تنوع آن زیاد است و  شما هر دکوراسیونی را برای منزل خود در نظر بگیرید میتوانید میز تلویزیون چوبی مطابق با آن سبک پیدا کرده و خریداری کنید.

میز تلویزیون هایگلاس

قیمت میز تلویزیون هایگلاس ترک

هایگلاس نوعی روکش برای میزهای ام دی اف یا چوبی است که باعث میشود سطح میز براق به چشم می آید و زیبایی آن را بیشتر به نظر میرسد. روکش هایگلاس در رنگ های مختلف موجود است اما معمولا رنگ سفید آن اکثرا پرفروش تر است.

اگر قصد خرید و یا ساخت میز تلویزیون در شهر تبریز را دارید حتما از ما مشاوره و استعلام قیمت کنید. اطلاعات تماس ما در پابرگ سایت موجود میباشد. خوشحال میشویم در این زمینه کمکتان کنیم.