یک کمد چوبی ایده آل باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ { نکات کلیدی }

مدل کمد لباس و دراور در تبریز

برای انتخاب یک کمد چوبی باید چه مواردی را در نظر گرفت؟ یک کمد چوبی مناسب برای اتاق یا منزل یا محل کار باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم به همه ی این سوالات برای شما پاسخ دهیم تا با خیال راحت بتوانید در انتخاب و خرید اقدام کنید.

نکات مهم برای کمد چوبی لباس

اندازه کمد:

تولیدی کمد لباس در تبریز

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد و در خرید و انتخاب کمد چوبی لباس باید دقت داشته باشید اندازه کمد است زیرا که با توجه به ثبات محل زندگی و یا کاری خود تصمیم نهایی تان را بگیرید. البته اگر صاحب خانه هستید، درست به اندازه مکانی که میخواهید در آن کمد بذارید، به دنبال خرید یک کمد با سایز مناسب باشید و اگر هم مستاجر هستید، سعی کنید از کمد هایی استفاده کنید که هم از لحاظ اندازه برایتان قابل استفاده باشند و هم دارای وزن نه چندان سنگینی جهت حمل و نقل باشد.

جنس کالا:

رنگ های کمد دیواری در تبریز

از انواع و اقسام متریال های موجود در بازار مثل: چوب، ام دی اف، پارچه، برزنت، استیل، فلز، کائوچو، پلاستیک و غیره میتوان نام برد. لازم است که بدانید اگر مایل به خرید کمد لباس چوبی هستید باید از کیفیت به کار رفته در ساخت کمد و همچنین مقاومت آن در برابر رطوبت و ضربه حتما اطمینان حاصل نمایید.

انتخاب مدل و سبک کالا:

کمد لباس مدرن هایگلس در تبریز

حتما به مدل و سبک کمد چوبی لباس مورد علاقه تان و همچنین تطابق آن با سبک دکوراسیون خانه و یا محل کارتان توجه داشته باشید. منظور ما این است که بین اجزا و وسایل اتاق باید هماهنگی باشد به طور مثال از کمد های کنده کاری شده کنار سرویس خواب های شیک و مدرن استفاده نشود.

تعداد درب:

ساخت کمد آینه دار ریلی در تبریز

در حال حاضر کمد های لباس در مدل  های تک در، دو در، سه درو بیشتر برای استفاده از فضاهای بزرگتر طراحی و ساخته میشوند.

فضای داخلی:

قیمت کمد ریلی ام دی اف در تبریز

در مورد فضای داخلی  با کسب آگاهی از تعداد طبقات، میزان گنجایش لباس ها و همچنین کشو های داخلی آن ها اقدام به خرید یک کمد چوبی لباس با کیفیت و جادار نمایید.

تعداد کشو:

تولید کشوی لباس در تبریز

در واقع وجود کشو یک موضوع کاملا دلبخواه شماست اما ما به شما پیشنهاد میدهیم که تعدادی کشو نیز در کمد لباس هایتان بگذارید تا بتوانید لباس های مختلف مثل البسه زمستانی را از تابستانی تان جدا نمایید. به همین دلیل  تعداد کشو های تعبیه شده در یک کمد چوبی بسیار مهم است.

هارمونی رنگ:

کمد لباس دخترانه در تبریز

بدانید که کمد وسیله ای نیست که بتوانید از لحاظ ظاهری در محیط اداری یا خانگی تان چشم پوشی کنید؛ به همین منظور باید محصول انتخابی شما رنگ مناسب با رنگ دیگر وسایل دکوری در فضای خانه تان برخوردار باشد.

شکل ظاهری:

خرید کمد لباس ارزان در تبریز

در هر حالتی زیبا تر است که بدون زدگی و حتی المقدور براق و زیبا به نظر برسد. اگر شما میخواهید که از کمد لباستان در پذیرایی خانه استفاده کنید پیشنهاد میکنیم که سراغ خرید کمد هایی بروید که دارای تعدادی قفسه برای قرار دادن ظرف و مجسمه های دکوری خاص باشد.

دستگیره های کمد:

شیپور تبریز کمد لباس

نکته مهم دیگر اینکه به جنس دستگیره ها و همچنین کیفیت اتصال آنها توجه نمایید و البته به هنگام خریدتان از میزان استحکام دستیگره های کمد چوبی لباستان اطمینان حاصل نمایید.

پایه محصول:

قیمت کمد لباس در تبریز

اکثر کمد ها فاقد پایه هستند اما شما میتوانید در بازار کمد چوبی پایه دار نیز پیدا کنید که مزیت آنها این است که میتوان از فضای زیرین آنها استفاده کرد و یا به راحتی آنها را تمیز کرد.